mandag 4. oktober 2010

Første innlevering, Del 2

I oppgaven skulle vi velge det bildet vi ble mest fornøyd med, og forklare hvorfor. Vel, jeg ble fornøyd med alle de 10 bidlene jeg tok, så dette var en vanskelig oppgave. Mitt endelige valg falt på bildet "Blader på terrassen" i kategorien høst. 


"Komposisjonen i dette bildet er også ganske bra. Linjene i terrassen, og måten de organiske bladene bryter dem på, er kjempeflott! Jeg liker også den lille pinnen opp i venstre hjørne som ligger litt passelig til, og skaper litt variasjon. Jeg har redigert dette bildet en del. I dette bildet har jeg svekket fargene litt og lagt på litt skygge. Eller, tatt den mer frem. Jeg elsker hvordan dette resultatet ble.
Lyset på dette bildet kommer ifra sol gjennom skyer. Det var ganske overskyet, og det regnet, men det kom en solstråle gjennom da jeg tok dette bildet. "

Dette er noe av det jeg skrev når jeg beskrev bildet lenger nede. Som sakt er jeg veldig fornøyd. Jeg tror det er et av de bedre bildene jeg noen gang har tatt. Grunnen til at jeg elsker det, er på grunn av fargene tror jeg. Linjene i terrassetreet kommer så tydelig frem, og fargene i bladene er så ekte. Alle faktorene i dette bildet spiller en viktig rolle. Hvert blad, og hver pinne gjør dette bildet komplett. Jeg er ekstremt fornøyd! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar