onsdag 8. desember 2010

Motiv til Silketrykk

I denne timen skulle vi lage motiv til silketrykk, noe vi skal bruke til et av Stavangers trykkerier. Vi skulle bruke photoshop, redigere og forenkle et bilde vi ville ha på en t-skjorte eller en bærepose i tøy.
Bildet jeg valgte, har jeg tatt når jeg var på ferie i Thailand 2008. Det sto flere boder med folk som ville selge malerier de hadde lagd. Dette tok jeg bile av, og i dag lagde jeg et motiv i svart-hvitt, som jeg skal ha på t-skjorten.
Teksten jeg brukte var: "Behind every successful man is a surprised woman" Dette er på grunn av jeg likte utsagnet, og jeg har planer om å gi det ferdige produktet til kjæresten min.


Nedfor er det bildet jeg tok, og fuglen på det øverste bildet et et utsnitt av det original bildet. Det var denne fuglen jeg valgte å ha på trykket mitt. 

Nedfor kan man se de to motivene jeg ville velge mellom,men jeg valgte den høye og tynne, ikke den lille og tykke.




Jeg ble fornøyd med resultatet og gleder meg til å trykke det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar