mandag 13. september 2010

Takkekort

Mandag 13. September møtte vi til time, og fikk en oppgave om å lage forslag til takkekort. Disse kortene skulle leveres ut tul alle ansatte på Vågen, og vi skulle lage 2 forksjellige.
Det ene bildet skulle være et bilde av Vågen vgs, og det andre bilde skulle være valgfritt.
På kortene kunne det stå ”Takk for innsatsen” eller ”Gratulerer” Det skulle også stå navnene våre. Hele denne prosessen skulle bli fulgt av manualen til Vågen VGS: Der sto det hvilken font vi skulle bruke, hvile farger og forslag til de forksjellige logoene vi kunne velge.

 

På det første bildet måtte jeg gå ut å ta bilde av noe på skolen. Jeg valgte å sette denne skulpturen på et svart piano, for å få gjenskinn og kontrast. Det er en kontrast i det hvite materialet skulpturen er laget av, og det svarte pianoet.
Jeg vil ha dette bildet i det ene av to format vi kunne velge, 15x15 cm. Jeg plasserte bildet i midten, og laget en ramme rundt i den brune fargen Vågen har i logoen sin. På baksiden har jeg skrevet ”Takk for innsatsen” Lagt til logoen til Vågen Vgs, å skrevet navnet mitt.
Jeg ble ganske fornøyd med bildet jeg tok i denne sammenhengen! 


Det andre kortet jeg skulle lage, valgte jeg å bruke det bildet jeg tok da vi hadde om speiling. Jeg syns det passer godt til et takkekort, og liker hvordan lyset treffek objektet. Jeg valgte det andre formatet på dette kortet, 21x10,5. Dette kortet blir da mye mer avlangt, og gir oss en elegant form. Jeg brukte bare deler av bildet, for det meste blomsten. bildet vises kun på den ene siden, og jeg har en hvit bakside. På baksiden har jeg skrevet "Takk for innsatsen" lagt til en logo og skrevet navnet mitt. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar